Diéta - Úvod >> Diéty >> Plážová diéta

Plážová dieta – South Beach diet

Plážová diéta

Plazova diéta – south beach diéta je jedna z možností ako schudnúť. Je plážová diéta vhodná na chudnutie? Pozrite si postup a princíp diéty zo South Beach.

Princíp – plážová diéta (South Beach diéta) na chudnutie
Autorom tejto diéty je Arthur Agatston – plážová resp. diéta zo South Beach je založená na obmedzení nezdravých sacharidov, resp. jednoduchého cukru. Je rozdelená do 3 fáz. Jednoducho povedané – je dôležité jesť jedlá s nízkym resp. stredným glykemickým indexom, čím naštartujete chudnutie. Dôležité je spomenúť aj to, že pri plážová – south beach diéta nesmie obsahovať tzv. polotovary. Energiu z nich dokáže totiž telo rýchlo spracovať a tým aj uložiť vo forme brušného tuku.

Postup - plážová diéta (South Beach diéta) na chudnutie

1.fáza – plážová diéta
Táto fáza diéty zo South Beach trvá cca 2 týždne. Musíte vynechať všetky sacharidy, resp. môžete jesť len sacharidy z čerstvého ovocia a zeleniny (šťavy a džúsy nie). Jedlá musia mať bielkovinový základ a môžu obsahovať aj tuky. Pri plážovej diéte na chudnutie jedzte 3 hlavné jedlá(mäso, mliečne výrobky, vajíčka,....) a desiatu a olovrant.

2. fáza – plážová diéta
Táto fáza diéty zo South Beach trvá dovtedy, pokiaľ sa Vám nepodarí schudnúť všetky nadbytočné kilá. Môžete pridať do svojho jedálnička celozrnné pečivo, celozrnné cestoviny, ale základ by mal ostať rovnaký ako v prvej fáze plážovej diéty. Jednoducho povedané – ak chcete schudnúť jedzte jedlá s nízkym glykemickým indexom. Po týchto jedlách ostanete dlhšie sýty a navyše obmedzíte chúťky.

3. fáza – plážová diéta
Táto fáza diéty zo South Beach je doživotná, čo je na prvý pohľad demotivujúce, ale.... V tretej fáte plážovej diéty môžete aj zhrešiť a pokiaľ náhodou priberiete, tak sa vrátite do druhej fázy a opäť schudnete. Ak máte chuť, tak skúste diétu zo South Beach – plážová diéta a presvedčte sa, či funguje.