Diéta - Úvod >> Diéty >> Mrkvová diéta

Mrkvová diéta

Mrkvová diéta

Mrkvová diéta patrí k tým prísnejším diétam preto sa odporúča ju držať ideálne tri dni. Mrkva obsahuje veľa vitamínov, ktoré Vám pomôžu schudnúť, detoxikovať telo a veľa ďalších pozitívnych vplyvov. Taktiež je zdravá pre Vaše oči a pomáha pri únave alebo ospalosti.
Mrkvová diéta sľubuje úbytok na váhe o cca 0,5kg až 1kg. mrkvu si môžete pripraviť podľa vlastnej chuti, či už varenú alebo čerstvú. Do poručuje sa použiť mrkvu doma vypestovanú alebo keď už nie inak tak z obchodu, ale nezabudnite ju dôkladne vyčistiť a oškrabať a tým sa zbaviť pesticídov a iných chemikálií.

Mrkvová diéta - program

  • Raňajky: Pohár čerstvo zmixovanej mrkvovej šťavy, postrúhaná mrkva alebo mrkvový šalát
  • Obed: Pohár čerstvo zmixovanej mrkvovej šťavy, postrúhaná mrkva alebo mrkvový šalát + celozrnný rožok z jogurtom
  • Večera: Pohár čerstvo zmixovanej mrkvovej šťavy, postrúhaná mrkva alebo mrkvový šalát

Ako som už spomínal mrkvová diéta je veľmi náročná a preto ju treba držať maximálne tri dni. jej výhody sú v rýchlom chudnutí, veľa vitamínov a vlákniny. Jej nevýhodou je že musíte jesť iba mrkvu, môžu nastať tráviace ťažkosti a žalúdočné problémy. Preto je dobré ju aspoň trochu kombinovať z rozličným ovocím a samozrejme nezabudnúť na pitný režim.

Recept - Mrkvový šalát jablká a mrkvu očistíme potom ich nastrúhame a zmiešame. Citrónovou šťavou ochutíme zálievku a vmiešame do šalátu. Môžeme ihneď podávať. Taktiež môžeme pridať aj iné ovocie.



Pred držaním diéty by ste sa mali najprv poradiť so svojim lekárom!